Bokstavsbarn för evigt

Fick syn på en låt på min Facebooksida som jag måste lägga upp här för er som inte är vän med mig på Facebook. Jimmy rappar om att vara ett "bokstavsbarn". Inte samma händelser i livet för honom som för min dotter, men summan är densamma. Kampen, att vara stark fast man inte orkar, att vara annorlunda och missförstådd. Jag grät när jag hörde den här låten. Den säger så mycket, tycker jag. Och så är den positiv på slutet, vilket alltid är skönt att höra!

"Bokstavsbarn för evigt"

Kommentarer

märta sa…
Åh vad bra den var! Tack för att du la upp länken!
Kram
Anonym sa…
Jag grät också av både sorg och glädje.. Vilken härlig kille!

Kram
MizzLiz
Anonym sa…
Så bra!Jag grät också när jag hörde den. Hur kan vi (samhället) behandla våra barn på det sättet. Fruktansvärt. //Rädda Mamman

Populära inlägg