Jag lovade ju, men det får bli Loreen istället...

Jag lovade ju att skriva mer om konsekvenspedagogik och kanske framförallt INSE B-pedagogik, som jag gillar att kalla det för.

Men.

Jag har varit sjuk en ganska lång period nu och behöver ta det lite lugnt, lyssna på kroppen, göra som den säger. Därför skriver jag inget idag, men bjuder gärna, nu i dessa Eurovisiontider (Euriviosnfinalen går på lördag) på en "Loreentolkning" som blev till spontant under en maskeradfest hemma hos oss i höstas. Om du orkar titta på filmen mer än två minut så får du njuta av min man som tolkar Loreens dansare. Då blir det ganska skojigt, tyckte ialla fall våra gäster när vi sjöng för dem:)

Vi hörs snart igen, måste bara vila lite först...

Kommentarer

Lena sa…
ha ha ha! Underbart! Krya på dig! Lena Folcke
Haha! Ja efter det där behöver du nog vila ;-)
Kram ohc krya p dig!

Populära inlägg