Jag lever

Jag lovar, trots att jag inte lämnat något livstecken på många dagar har inget dramatiskt hänt. Vi seglade till Köpenhamn i motvind ( därför gick vi faktiskt med motor). Vi hittade en fin båtplats strax intill "den lille hafsfrue". Vi såg slottet, tog en Tuborg i Nyhavn, flanerade på Ströget, tittade på andra turister, tröttnade. Nu ligger vi i Kastrups hamn där vi precis kan se vilka flygplan som lämnar Danmark, samtidigt som regnet smattrar på kappellet. Jag läser Paulo Coelho, maken mekar med något viktigt, barnen diskar. Igår klippte jag Molly. Snart skall jag klippa Pocka. Sedan kanske vi skall duscha. Semester när den är som bäst. Vi hörs snart igen. Imorgon seglar vi till Dragör...

Kommentarer

Annelie L sa…
Det låter som semester när det är som bäst, förutom det där med regnet då....Kram

Populära inlägg