Okej, så här är det!


Petter kommer till Göteborg för att föreläsa en eftermiddag i september, 14 september om vi skall vara exakta och det kanske vi skall passa på att vara så här inför något väldigt spännande och roligt. Övriga föreläsare blir Pelle Fosshaug, Innebandystjärna som numera lagt skrillorna på hyllan och så Maria Andersson, duktig föreläsare som ofta är ute och sprider information om ADHD.

Du som är ungdom eller som känner någon ungdom som skulle vilja gå på det här evenemanget får snabba på och beställa biljetter för biljetterna lär ta slut ganska snabbt.

Själv skall jag konfrenciera under dagen och ser fram emot att träffa och lyssna på Petter, Pelle och Maria och så hoppas jag att få se dig och många andra den 14 september.

(Det är föreningen Compassen i samarbete med Talarforum som anordnar arrangemanget. Biljetterna är kostnadsfria och går att beställa, max 5 per beställare, via www.biljettplatsen.se. Vill du anmäla en hel skolklass så gör du det på telefonnummer; 0771-12 14 00).

Välkommen

Kommentarer

Micaela sa…
Åh, om man ändå bodde längre söderut.. trist.
Du får väl ta nattåget och komma hit och hälsa på den fjortonde...:)
Anonym sa…
Åh det hade varit fantastiskt, men men..en annan gång. /Rädda Mamman.
Du är alltid välkommen, bara så du vet och vi har många övernattningsplatser i huset:)
Anonym sa…
Åh vilket erbjudande, det är nog svårt att motstå. Får börja bläddra i almanackan :-)
Micaela sa…
Tanken slog mig faktiskt! Hade det inte varit för min operation + flytt 2 veckor innan hade jag nog gjort det. :)

Populära inlägg