Ingenting särskilt

Eftersom jag har en intention att skriva något i min blogg varje dag så gör jag det även idag, även om jag inte har något speciellt att tillföra. Igår vann Lillagubbens lag priset som schystaste lag efter fotbollscupen. Det priset tycker jag känns finare än första pris i själva tävlingen. En bloggvän har precis åkt härifrån. Vi har ätit gått, pratat mycket, skrattat något (för lite kanske egentligen), myst.

Resten av dagen skall jag göra INGENTING. Det är det bästa med att ha börjat arbeta igen, att ledigheten är så otroligt skön.

Ha en fortsatt skön söndag så hörs vi imorgon:)

Kommentarer

Roffes blogg sa…
Vad härligt att ha träffat en bloggvän! Och jag håller med dig om att det där att vara schysstaste laget är viktigare än att vinna.
Ha en fin söndag du också!
Tack, Mib. Vad glad jag blir. Hoppas livet är snällt mot dig just nu:)

Populära inlägg