Oj, då

Igår kväll blev det plötsligt en väldans trafik på min blogg av bloggläsare som besökte mig. Då blir jag alltid orolig eftersom många, plötsliga besök på min blogg nästan alltid är förknippat med att någon läst något här och blivit arg eller känner sig kränkt eller så. Nu väntar jag därför på att få en utskällning eller något annat "kul" av någon...

Förövrigt väntar dottern på att jag skall köra henne till Ågrenska för hennes andra sommarvecka ute på den fantastiskt fina halvön i söder om Göteborg. Efter det skall jag samla energi hos min bästaste Katarina på Gunneboslott och så lite yoga på det.

Känner mig lite skakig i knäna. Vem är arg på mig idag? Vad har jag skrivit som gjort någon upprörd? Berätta gärna för mig och om du inte är arg på mig eller upprörd över något jag skrivit, signalera gärna det genom att trycka på "kul" här nedan. Då blir jag glad.

Kram.

Kommentarer

Hege F. sa…
Hei Malene! Er ikkje sur!!! Synest tvert om det var fornøyeleg å lese om gutta på telttur :-)

Men tenkte på dette med bloggstatistikk: Du har rett i at det lett kan kome eit hopp når nokon er misfornøgde med det du seier. Men det kan vere omvendt også, at nokon likar det du skriv, og deler. Sjølv ser eg at statistikken går voldsomt opp når nokon har delt det eg skriv på Facebook, for eksempel. Og eg er blitt meir og meir tilbøyeleg til å dele positive artiklar og blogginnlegg enn negative...

Og innimellom kan det også vere ein 'robot' som er innom, og altså ikkje reelle lesarar av kjøt og blod (og gretne kommentarar) ;-)

Og SKULLE det kome negative kommentarar, så husk at vi er mange som synest at du skriv fint og fornuftig og tankevekkande, og som synest dine bidrag er verdfulle! Og vi kjem også tilbake og les bloggen din, dag etter dag ;-)
Anonym sa…
Det kanske bara är så att nu är vi alla tillbaka från semesterledighet...? Kram på dig! /Hanna
Anonym sa…
Nu när semestrar är över har vi ju tid att surfa ;-) Kram Rädda Mamman.
Tack Hege, Hanna och Rädda Mamman för att ni hör av er och är så positiva. Jag håller tummarna, ännu har ingen hört av sig och skällt på mig... Kram till er alla tre!
Eva R sa…
Hej!
Jag är en av dina nya läsare. Är specialpedagog och arbetar tillsammans med elever från 10-16 år. Vill tack för en bra blogg! kram
Hej och tack Eva för att du hör av dig och berättar och välkommen hit. Hoppas att du även i fortsättningen har nytta och glädje av bloggen. Hälsningar Malene.

Populära inlägg