Kognitiv beteende terapi?

Nu tänkte jag planera arbetet i KBT-counselling till våren. Är du förälder eller lärare till ett barn/ungdom med npf-svårigheter, eller har du själv npf-svårigheter?

Kontakta mig om du bor i Göteborgs-området och är intresserad av att komma (gratis nästa termin också) till mig för samtal som förhoppningsvis leder till att ditt liv fungerar bättre.

Om någon av er som har gått hos mig för samtal den här terminen vill skriva om hur samtalen påverkat er och därmed er familj så får ni jättegärna göra det.

Kommentarer

Hoppsan! sa…
Hallå! Jag är förälder till dotter med adhd med litet h, och sitter absolut inte i göteborgsområdet, utan strax utanför lilla "staden" Kisa men blev ändå intresserad...förstår att det inte är praktiskt möjligt att genomföra, men jag undrar om det finns möjlighet att mejla dej?
Kan inte inte få fram din mejladress, hur mycket jag än försöker. mvh / Linda
Nej, det kanske inte är helt lätt att hitta min mejladress. Vad bra att du tog upp det för det kan vara fler som undrar över den...:)
Här kommer den:
malene.larssen@aduct.com
mejla mig så skall vi se vad vi kan göra.
Malene
Mamma Mia.. sa…
Åh vad jag önskar vi bodde i närheten av Göteborg....
Du gör ett jättejobb Malene!!

Populära inlägg