Allt gick bra

Vill egentligen bara säga det, att allt gick bra igår. Vad mer kan en mamma begära...:) Eftersom det inte blev något vidare långt inlägg här idag, så kan jag rekommendera er som inte läst inlägget jag skrev igår kväll (här nedan) när jag väntade på att åka och hämta dottern, att läsa det. Tack för alla fina och snälla "hejarrop" på facebook igår, förresten:)

Fin och koncentrerad Dotter , som är väldigt olik sig själv på den här bilden, kikar en sista gång i spegeln... En trött flicka viskade i mitt öra "jag är så stolt över mig själv, att jag vågade stanna kvar på middagen och att jag vågade stanna kvar och dansa"...

Kommentarer

Hege F. sa…
No blei eg glad!

Kryssar fingrane for at det går bra med min son på 'avslutningsball' for 7. klasse om to veker. Sit i arrangementskommiteen og er glad for at dei bestemte seg for å droppe fruktpunsjen (han blir kvalm av fruktlukt). Kanskje klarer han ikkje å vere der heile kvelden, men tenker det er ein siger om han orkar å vere der ei stund :-)
Då håller vi tummarna för att det skall gå bra för din son. Vad duktig du är som orkar engagera mig. Jag gjorde det de första åren, men sedan har jag känt att jag inte klarar av det, med allt som blir så fel hela tiden...
Kram

Populära inlägg