Skoljobb och föreläsningar en svår kombination

Föreläste för en liten grupp människor här i Göteborg igår kväll. Denna höst har jag inte hunnit med föreläsningarna på samma sätt som förr om åren eftersom jag valt att jobba 80% på en nyöppnad skola för elever med npf-diagnoser.

Skoljobbet är oerhört viktigt, roligt, krävande och lärorikt. Föreläsningarna är också viktiga, krävande, roliga och lärorika. Om bara dygnet hade fler timmar så...:)

Nästa termin har jag bokat in några föreläsningar, men kan nog få in ett par till än så länge. Vet du någon skola som vill få besök en studiedag eller en kväll? Mejla mig så kanske vi kan ordna något.

Här kommer en kommentar från gårdagskvällens föreläsning (tack till dig som skrev det, det är alltid roligt att få respons på saker man gör så klart!):
Gick in från bloggen och anmälde mig. Det enda som kunde vara bättre var vägbeskrivningen. Tyckte om att det var få deltagande, lättare att ställa frågor vilketjaginte skulle gjort annars. TACK! :)

Imorgon är det skoljobb igen. Ny skola, mycket att ta tag i hela tiden. Väldigt kul!

Kommentarer

Populära inlägg