Föreläsning om mobbning och utanförskap i Göteborg

Tisdagen den 21 april är anordnar Friends och UnderbaraADHD en heldag i Göteborg kring mobbning och neurospykiatriska funktionsnedsättningar. Förra terminen var jag i Stockholm och föreläste med samma gäng. Jag tyckte överlag att många av föreläsarna var intressanta och givande att lyssna på så jag kan varmt rekommendera detta. Läs hela programmet här. 


Röster om ADHD och mobbning i skolan, Stockholm 21 november 2014
”Allt var mycket givande. Bland de absolut bästa konferenser jag varit på”
page3image20344
”Helt fantastisk dag med massa starka människor som berättar sina historier. Fick med mig massor
page3image21832
som jag kan använda mig av och även se annorlunda på ADHD och förstå mer av ADHD.”
page3image24520
”Många AHA! O fantastiska tips! Massor att ta med sig, mycket inspirerande. Bra att det var flera
page3image26088
olika som berättade och föreläste”
page3image27496
”Det var en fantastisk konferens. Den bästa jag har varit på. Allt var perfekt upplagt, mycket
page3image29024
intressanta föreläsningar och perfekt service :)”
page3image30472
”Jag tycker att det var bra med flera olika perspektiv på ämnet. Det gjorde att man fick en samlad
page3image32120
bild.”
”Mycket bra förhållningssätt, mycket känsla och inspirerande.” 

Kommentarer

Populära inlägg