Gatlopp i kalas

Från och med skolavslutningen sätter de två mest hektiska veckorna på året igång. Se bara vårt schema de här två veckorna som är och som varit:

16 juni skolavslutning med tårta och massor av barn i trädgården, (en vän till mig från USA kommer och hälsar på och bor hos oss)
18 juni stort kalas hos vänner som fyller år
21 juni kalas hos oss för Lillagubben som fyller nio år
22 juni kalas hos min bror som fyller år
24 juni midsommarafton
25 juni släktkalas med släkten från Norge som kommer hit för att fira alla födelsedagsbarn
26 juni min man fyller år
29 juni jag fyller år
Pust!!!
Sedan är gatloppet av kalas och tillställningar över för det här året och jag saknar det faktiskt inte det minsta. Att bara vara hemma och klippa gräset på midsommarafton kan vara en lisa för själen faktiskt.
Vad jag skall göra den 30 juni? Ta fram gräsklipparn och klippa ett varv till i trädgården, tror jag...

Kommentarer

Populära inlägg