Idag skall jag gå till apoteket

Blev väckt av sång och dans idag. Fyller "dubbelfyra" och maken överraskade mig med en ny, underbar morgonrock så här på morgonkvisten.
Nu en macka och lite yoghurt, sedan till Ågrenska för att hämta dottern till mötet på BNK.
Sedan skall jag nog gå till apoteket och köpa något. Det är så trevligt att gå till apoteket på sin födelsedag för de är alltid så observanta på datum där - så då får jag en extra gratulation när jag skall betala mina varor...


Ha en härlig dag idag. Det skall jag försöka ha!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej på dig!

Stooort grattis på din dag,
önskar lilla jag!

Kram!
Marre
Tack lilla du. Kram tillbaka. Och en puss.
Från lilla mig.
Malene
Anonym sa…
Hoppas du har en kalasbra dag! Trevlig bild föresten:-) Kram, Åsa
PG sa…
Grattis!
Famtastiskt födelsedagsväder.
Ha en underbar kväll.
Tack Åsa och Tack Peter. Det har jag/det är det!
kram till er båda.
Malene

Populära inlägg