Mot hemmets ljuva vrå

Förlåt för att min blogg varit lite "färglös" den senaste tiden. Semestertider innebär ledigt för hjärnan och bort från de vanliga bekymren. Extra färglös har bloggen varit de senaste veckorna och det beror framförallt på att det varit omöjligt att ladda in foton till bloggen från den här datorn. Ändring skall det bli på det för imorgon kommer vi att segla till Varberg och därifrån kommer jag och de yngre av våra barn att per bil ta oss hem till huset igen. Barnen längtar lite. Jag längtar mest till att titta till hönor och växter i trädgården. På fredag är det stor avskedsdag. Då går vi på Liseberg med En av Lillagubbens bästa vänner som flyttar till Singapore på söndag. På fredag kommer det att bli många åk i "Balder". Vad jag inte förstår är att Lillagubben blir åksjuk av att segla, men kan åka hur många grejor som helst på Liseberg. För mig är det liksom tvärtom...

Kommentarer

Anonym sa…
Det är som sig bör i semestertider. Ha en underbar dag på Liseberg i morgon. Kram Rädda Mamman

Populära inlägg