Nu längtar jag efter att min fina, goa dotter ska komma hem från Ågrenska. Lägret slutar imorgon eftermiddag, då blir det finmiddag på kvällen!
Vad längtar du efter?
 |
| Dottern kommer hem imorgon efter en vecka på läger. Vi längtar efter henne, hundarna också! |
1 kommentar:
Jag längtar också efter min dotter. Saknar,längtar och hoppas. Sedan längtar jag också efter att vilja träna. :-)/Rädda Mamman
Skicka en kommentar