Sista skälvande timmarna av tävlingen

Ikväll klockan nio kommer mina två yngre barn att få ge mig två siffror. Dem kommer jag att räkna ner tävlingsbidragen med och så utses en vinnare bland "följarna" och bland er som skrivit en kommentar till inlägget "Tävling" där frågan ni skall besvara är "hur gör du för att hålla näsan ovanför vattenlinjen nu när mörket och värmen försvunnit?".

Vill du vara med? Du har fortfarande chansen. Bli en "följare" av den här sidan och/eller skriv en kommentar under inlägget här nedan som det står "Tävling" i rubriken.

Förresten, dagens visdomsord/etikfråga från Egon Rommedals "Etikhäfte" är följande:

Kommentarer

Anonym sa…
Äh, struntar i att det känns pinsamt att fråga, hur blir man följare?
Carina
Bra fråga, Carina. Jag kan tänka mig att det är fler som undrar. För att bli "följare" av bloggen så trycker du på länken ligger vid "bloggintresserade" där lägger du till ditt googlekonto eller om du har något annat. Så hamnar du i paletten av små fyrkanter på människor som följer. Då får du info om nya inlägg, förutom att du kan vinna boken.
Hälsningar Malene

Populära inlägg