Hej hopp

Det börjar bli kväll. Familjen tittar på "Så ska det låta" och jag passar på att skriva dagens blogginlägg. Idag har jag, som de flesta i detta land antar jag, vårgrejat hela dagen. Fröer har såtts, träd har klippts, rabatter har rensats. Tänk vilken energi man får av vår, värme och sommartid!

Imorgon är det fokus på kognitivt beteendeterapi. Det ser jag fram emot. Ikväll sover mormor över för att ta hand om Dottern så hon kommer till skolan när jag inte är hemma (eftersom Dotterns klass har sovmorgon varje måndagsmorgon). Det ser jag också fram emot. 

Till er som väntar på åhörarkopior eller svar på mejl ni skickat. Jag har inte glömt er, men jag har inte varit på kontoret på en vecka och kommer inte att komma dit förrän på onsdag. Föreläsningen i Båstad på tisdag gör att jag bara gör en "mellanlandning" på kontoret innan jag sticker till Båstad. 

På onsdag kommer jag däremot att vara hela dagen på kontoret. Då har jag all tid i världen att skicka iväg allt som ligger och väntar. 

Kommentarer

Populära inlägg