Föreläsning i Stockholm

Om du bor i Stockholm och har ett barn som har fått diagnosen ADD eller om du själv har ADD så tycker jag att du ska försöka komma till den här adressen och lyssna på hur man kan tänka och göra för att underlätta på olika sätt.

Jag föreläser inte så ofta för tillfället. Hinner inte när jag jobbar heltid som lärare, men när jag blir tillfrågad om att föreläsa försöker jag ibland ta ledigt från jobbet för att komma iväg. Det är ju så roligt att träffa människor och hjälpa till att hitta lösningar!

Imorgon kommer jag bland annat att prata om skillnaden i tid och energi när man har en diagnos, till exempel Add i jämförelse med om man inte har någon npf-diagnos. Någon hörde av sig och ville att jag skulle skicka dessa bilder på mejl, kanske kan du som skrev använda dig av dessa bilder via min blogg, det får du gärna om du har nytta av den. Skriv gärna då att det kommer från min blogg, tack.


Kanske ses vi imorgon. Kom gärna fram och berätta efter föreläsningen om du läser min blogg. Det är alltid kul att träffa och prata med någon av er som läser min blogg!



Kommentarer

Populära inlägg