Det finns alltid ett sätt

Det ligger en bok i någon brevbärares väska - som ska till mig - från Riksförbundet Attention. Boken heter just "Det finns alltid ett sätt" och är skriven av ungdomar med npf-diagnoser. Den ser jag fram emot att läsa och att skriva om här på min blogg. Under tiden som brevbäraren bär boken till mig läser jag om "Problemskapande beteenden" eftersom den är så bra, när jag är hemma och vårdar sjukt barn idag.

Har du som läser min blogg ett tips på en bok som du tycker att jag ska skriva om här/recensera så får du gärna skicka info till mig; malene.larssen@aduct.com jag går in i en "läsperiod" nu när semestern snart börjar, hängmattan hägrar och vi har sålt båten. Då kommer jag att ha all tid i världen att läsa nya intressanta och viktiga böcker. Imorgon lägger jag upp en hög böcker som jag läst och som jag kan rekomendera, men jag vill gärna få tips om nya böcker och gamla som jag missat!

Kommentarer

Anonym sa…
kul! Ser fram emot att läsa dina tankar om boken! /Hälsningar Malena Ranch, Attention

Populära inlägg