Helt meningslöst

Jag har verkligen ingenting att skriva om, (antagligen är det därför helt meningslöst för dig att läsa vidare här) annat än att jag kanske blivit lite insnöad på det här med npf och jobbiga saker den senaste tiden. Kommer att försöka hitta nya spår här den här ledigshetshelgen, jag lovar. Dottern är på Ågrenska och tankar energi och lycka. Sonen skall på bio med min bror och hans sambo. Han har dessutom lyckats göra tio armhävningar på raken denna morgon (visserligen var de väl inte riiiiiktigt så djupa som de skall vara om man läser instruktionsboken, men ändå liksom). Bonussonen var här och sa hej innan han stack på jobb och bonusdottern ringde och frågade hur det var med mig. Hon hade drömt att jag var ledsen... Maken spelar tennis och nu skall vi ut med hundarna. Igår var det studentfirande för en av mina vänners döttrar. God mat och trevliga människor.

Med andra ord ett helt meningslöst inlägg, men säg inte att jag inte varnade dig innan du började läsa!

Kommentarer

Anette sa…
Allt det där "meningslösa" som du skriver om, det är väl det som är livet!
Ha en fin dag i solen!
Tack, Anette. Du har rätt, som vanligt.
Jennie sa…
Låter ändå väldigt skönt och lugnt,som en härlig dag..

Populära inlägg