Ett gråtmilt inlägg

Så här ganska rejält in på nyårsdagen har jag äntligen nått fram till min dator, genom att locka barnen och maken till pingisbordet, yippikajej om du frågar mig...

Jag vill bara passa på att göra en "David Eberhard" (han som var överläkare på St:Görans psykakut för några år sedan när konststudenten Anna Odell gjorde ett spelat självmordförsök. Eberhard skrev igår ett "förlåtmiginlägg" för att han kanske varit lite väl brysk och hård i sitt ordval kring vad Anna Odell gjort och åstadkommit).

Nåväl, jag vill alltså passa på att be om förlåtelse...

Till er som hör av er via mejl eller kommentarer och som jag inte hinner, glömmer eller orka höra av mig tillbaka till. Jag försöker verkligen svara på allt som når fram till mig när det gäller frågor, kommentarer, hejarrorp:) till mig, men ibland lyckas jag inte.

Till dig som inte fått svar eller som jag inte hört av mig till fast du bjudit mig på något, frågat mig om något, önskat mig något vill jag bara säga att ibland hinner jag inte - fast jag vill.

Och eftersom jag vet att det inte kommer att bli bättre 2012 så vill jag passa på att be om ursäkt till dig som är en av dem jag inte hör av mig till - fast jag vill. Jag hinner och orkar inte ibland och ibland glömmer jag också, får jag väl erkänna.

Fast jag vill och jag blir så oerhört glad när du hör av dig, bara så du vet. Hör av dig igen, påminn mig, ställ en ny fråga, heja en gång till - så lovar jag att försöka bättra mig.

Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Du ska inte ha dåligt samvete för det. Inte be om ursäkt. Ibland hinns det inte med även om viljan finns där. Ibland finns orken inte där. Så är det bara, inga konstigheter.

Det viktigaste är att du tar hand om dig och din familj först och inte börjar prioritera bort det. Varm nyårskram från Rädda Mamman
Anette sa…
Vad skont att hora att du ar mansklig :))
Onskar dig och din familj allt gott for 2012!

Anette

Populära inlägg