Det är mycket nu...

I måndags höll jag en föreläsning på kvällen och igår jobbade jag på skolan. Vi hade öppet hus och det kom många mammor, pappor och barn för att titta på skolan och prata med oss. Fast jag är van och vet hur många människor som lever med npf-diagnoser i sig eller kring sig har det så blir jag alltid tagen av att höra alla historier. Så mycket som är likadant fast det är olika familjer. Så många liknande erfarenheter. Så mycket ilska, frustration, ledsamhet.

Idag är jag lite "urlakad" så jag nöjer mig med att komma in och säga hej. Det var kul att träffa er som kom till skolan igår, några av er läser min blogg och det var roligt att höra. Någon sa att jag har gott renommé och därför måste vara skolan bra. Så enkelt är det inte, men vi jobbar väldigt på att göra skolan till en bra plats att vara på, att studera på och på att ha sitt barn på.

Nyklippt inför Öppet hus...:)


Idag fortsätter vi jobba på att göra skolan till en bra plats att vara på! Fast jag skall andas lite idag också. Har inte hunnit det senaste dagarna...

Kommentarer

Populära inlägg