Julklappen ska delas ut

Idag har jag haft ett par kbt-samtal med mammor till barn med diagnoser. Jag tror att alla mår bra av kbt-samtal, för att hitta strategier och lösningar och för att få hjälp att belysa tillvaron från ett annat håll. Jag tror också att föräldrar till barn med funktionsnedsättningar har ett ännu större behov av att få prata strategier, lösningar och kanske framförallt att få bli lyssnad och trodd på än andra föräldrar.

Jag passade på att plocka med mig några exemplar av "Man dör inte, men man blir en ganska knäckt människa", som jag lovade att jag skulle ge bort som julklapp till någon av er som skrev en kommentar om varför ni skulle vilja att jag skickade boken till er. Ni var sju stycken som skrev och förklarade varför just ni vill ha en bok. Eftersom ni inte blev fler än sju stycken så tänkte jag att ni alla sju ska få var sin bok nu när det snart är jul:)

Jag har förberett böckerna, nu behöver jag bara vinnarnas adresser:)
Ni som får en gratis bok på posten för att läsas av er själva eller för att ges bort till släkt, vänner, skola är följande: Susanne Ekehed, AnnaLena Ehn, Louise Eriksson, Ulrika Borell, Vanessa Muller, Anna Markgren och Jennie Norlin Gabrielsson.

För att jag ska kunna skicka boken till er behöver jag er adress. Mejla den till mig på min jobbmejl; malene.larssen@aduct.com

Så snart jag har fått din adress så lägger jag boken på brevlådan.


Kommentarer

Populära inlägg