Säg "hej" till Ruth Blade!

Jag fick en robotgräsklippare av min man när jag fyllde år för ett tag sedan. Idag har vi lagt en sladd under gräsmattan, runt tomten så att gräsklipparen ska kunna "hitta runt" i trädgården, medan jag kan rensa ogräs istället. Det tar lång tid att lägga sladd, men jag tror att det kommer att vara värt det så småningom.

Pocka, Ruth Blade och Molly har blivit vänner. Först tyckte jag att hon skulle heta Ruth, men då tyckte Lilllsonen att hon skulle heta "Benny". Det gick jag inte med på. Då tyckte Lillsonen att hon skulle heta "Blade" och då blev det ju väldigt bra. Ruth i förnamn och Blade i efternamn. Alla blev nöjda!

För några dagar sedan träffade jag en flicka som visste vem jag var. Idag träffade jag hennes mamma. Jag fick höra så många ord som värmer mitt hjärta. Att få höra att min blogg och min bok hjälper människor gör mig så oerhört glad och lycklig. Jag hör inte så ofta av er som läser här på min blogg, men jag vet, tack vare möten som idag att min blogg betyder mycket för några av er. Tack till er två som berättade för mig idag. Jag blev så glad och lite stolt och väldigt säker på att jag måste fortsätta att göra just de saker jag gör. TACK!

Kommentarer

Populära inlägg